Insomnia..

Det här är en kontaktannons
för dom som inte känner
Mitt skal är av betong nu
Ni är välkomna!
för jag bryr mig inte alls om känslor och sån skit

Det är faktiskt helt okej
att du stampar på mig och spottar mig i ansiktet medan jag sover
för jag vet ju
att du älskat mig
och det rättfärdigar ju faktiskt allt

Jag påstår att jag är full av tacksamhet
men oftare av vin
Men jag förstår inte bättre
Så ni får ursäkta mig
att jag inte uppfattar
varför jag ska vara tacksam

Det här är en kontaktannons.
Bitterfitta söker klagomur för diskreta träffar.

man kan inte bli bränd om man redan brunnit ut





Kommentarer
Postat av: Micha

Sant...värt att fundera på...samtidigt väldigt fint!

2011-01-27 @ 23:32:00
URL: http://michasverklighet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0