I´m in charge of my life!

Så är det ju faktiskt. Så här "fri" har jag ju inte varit på åratal! Vet dock inte om jag tycker om det sårskilt mycket. Men man kan ju göra i princip vad man vill...ingen pojkvän, ingen hund, och efter juni- inget jobb som håller mig kvar på stället heller...har ju sjukt många möjligheter!!

Men såklart skulle jag ju närsomhelst göra vadsomhelst för att få tillbaka dom där sakerna igen... Dela vardagen med den man älskar, se fram emot fredagen efter att han varit borta i vad som kändes som ett år (mån-fre) och bara vara så säker på att just ni två skulle uppleva hela livet tillsammans. Men jag vet att jag var för mycket på slutet...man får väl vad man förtjänar. Och som sagt...nu ska jag se möjligheterna!

Saknar min lilla azlan med =( det är så sjukt tyst och tomt här hemma...Ingen som viftar på svansen och blir överlycklig när man kommer innanför dörren..ingen som väcker en med högljudda snarkningar på nätterna...har faktiskt inte klarat ta bort has matskålar än :( måste ta tag i det nångång.

Det som är bra när livskriserna avlöser varandra är att man kommer så mycket närmre sina vänner..läste min jättegamla dagbok häromdan och hittade ett inlägg gjort av Cain (www.cainans.blogg.se)...skrattade lite för mig själv och mindes...21 år unga och ganska ovetandes om framtiden...

29/6-04, kl 03.00
Väder: Allt från stabilt till hysteriskt regn.
Oh no, du och jag...igen..Mitt i natten, utan sömn;utan en blund
Vi kommer vara trötta imorgon, som alltid o jag ska träffa P......iaf...som det ser ut nu.
Smaklig måltid*visar riset* smakligt kaffe *lurar kunden på 50 spänn*. Försöka duger. Men våra mattekunskaper var goda, så vi genomskådade detta snabbt..Eller..tillslut fattade vi det iallafall ;P
Fick med det mesta från kinarestaurangen tidigare idag!
Festival! Rock o Roll! Sweden Rock bjöd på mycket. Det mesta förutom evigt solsken. Tur vi hade partytält!
Annars fick vi med det mesta.
Fylla slagsmål, skratt och gråt.
För att inte glömma musiken och Monster Magnet som rockade skite ur min kamera och showen stal min filmrulle med superkändisarna "Pudelrockarna"!
Förresten så fick vi inte med några samlag under våra festivaldagar. Men det är absolut inte det mest väsentliga på min "ska hinna med"-lista.
Freaky Friday-Ok film. Vattenmelonen har vi glömt äta upp. tid finns nog för det med. Så småningom!
Chrall å Gret har duschat idag med ju! o shamponerat sig! Fina blev dom. Greta blev blank och Chralle blev Leonberger *fniss*
OK ska väl inte ta upp fler sidor med mitt gnabb! Får väl sova lite...ljust ute snart.
Zzznark!
Puss å Gull/ cain-in to the end! =P

Those where the days =) Saknar cainan..

Godnatt världen...insulinsprutorna väntar..bläh!

Kisses!


Kommentarer
Postat av: cain

Ja, det är verkligen SÅ SJUKT TOMT utan hund.. Man hör dem, men känner dem.. Det är jätte, jätte ledsamt! KRAM!



Ang. Det där dagboksinlägget.. Hrmm.. Ja, vad ska man säga! Haha! Var det inte alltid så, uppe om natten?! =P O en av dom roligaste festivalerna EVVA! =D



Saknar dig med vännen! Puss o kram!

2010-02-26 @ 11:29:23
URL: http://cainans.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hejhej Ida självklart fika jag jobbar asbajs mycket men ses gärna ändå, vi har ju tid på oss nu när vi båda är malmöits. HUr kommer det sig du flyttar hit? jobb? Kramhej!!

2010-08-04 @ 07:34:39
URL: http://salmiakatfolket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0