VFU, kärlek och helg..

Haft 4 av 5 veckors praktik nu ... Går skitbra och har fått lite vikariat i november =) KulKul! Har juhänt helt sjukt mycket sen jag uppdaterade sist..skulle ta flera timmar å skriva.. Men dom stora sakerna är väl..
-Min bästa bästa i hela världen-Cain harblivit mamma till en liten Axel. Det är helt galet stort..jag fattar inte det än. Måste åka upp och hälsa på den lilla familjen snart!
-Jag har gått å blivit kär. Japp. Så är det. När jag absolut minst anade det. Förmodligen den sämsta tajmingen ever men vad gör man.. Det  funkar bra iallafall and Im soooo happy right now! =) Nåt som jag inte är lika happy över är att jag ska jobba på kåren ikväll...men det blir säkert kul. Längtar efter att få träffa mina vänner iaf...saknar dom som fan nu under praktike(då jag är tvungen å bo i bajs-markaryd!) Hade dock varit trevligare att träffa dom över en kaffe eller nån öl såhär på fredagkvällen men pubjobb duger väl.

Puss

Kommentarer
Postat av: cain

Jaa!! Hon har uppdaterat!! =D



Jag tror det var det BÄSTA tilfället för dig att bli kär! Sålänge han är rätt man! (Du får ta med honom hit när du ska hälsa på)

Saknar dig min lilla strumpa!

2009-10-18 @ 14:32:23
URL: http://cainans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0