Kärlek.

Jag älskar.
sjukt mycket!

Hela helgen har varit som ett enda stort bubbel av glada känslor. Och det är vännerna som är skälet till detta. SÅ mycket jag tycker om er! Ni kan inte förstå. Denna helgen har spenderats mestadels med Johannish Johanvändbar Jahatt Johananas , call her whatever you like, kärt barn har många namn.

Vill ju inte glömma nämna alla andra som jag håller kära <3 Linda, Elin, Lojsan, K.A, Cain, Christofer<3 Ni gör verkligen mina dagar! SEn finns det ju helt underbara andra vänner å familj, men just ni är minsann värda lite extra av mig! Å de får ni stå ut med ;)

Så K.A...du ska få ännu mer och längre samtal om absolut ingenting runt halv 7 på morgnarna!
Linda.. Du ska få köra mig till ALLA ställen jag vill och du ska få passa min allergiframkallande hund!
Lojsan.. Jag ska låna runt 10 tröjor till som jag sen inte lämnar tillbaka
Cain...Jag ska ge dig ett helt rum fullt med bananer till din födelsedag!
Elind...Jag ska göra ditt liv så invecklat så du ALLTID har något att tänka på!
Christofer... Du ska få äran att hämta mig vid bussen varje gång jag hälsar på för att förhindra playboybunnies i trädgården mitt i natten och eventuella slaganfall hos föräldrar.
Johanna...Real friends share! ;P

Ni måste tycka om mig mycket för att stå ut med mig =) Jag är nöjd med mitt liv. Ja.
Sjukt nöjd.
Finns nog inget jag skulle vilja ändra på just nu. Kanske skolan då men de får man väl ta.

Och helgen som har varit då? Jo. Helt fantastiskt galen och konstig. Som alltid när Johanna har ett finger med i spelet. Eller en fjäder med i kukhatten kanske man ska säga ;)
Vin
Vin
Grill
Vin
Dans
Vin

the rest is

vin

Börjar bli bakis. Kommer väl lagom till måndagmorgonen ;).
Borde jag lugna ner mig? Växa upp och stryka gardiner och storhandla som helgnöje? Jag blir fan rädd när jag tänker på det.
Idag gick jag och Jo till pizzerian..
"Jag vill oxå ha en trädgård att påta i" VAFAN kom DET ifrån. Min mun säger saker som jaag inte gett mitt samtycke till!
Gah!

Time for TV

Kommentarer
Postat av: Daniel

Verkar vara som att det gällde förra helgen - men det är alltid trevligt med sådana underbara helger fylla av möten med alldeles underbara människor

2009-05-16 @ 10:00:16
URL: http://kratzek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0