Sao bra ändå! =)

Godmorgon världen!!
Förkyld, trött å sliten men nöjd.. Förspelet (studentfest;) var en riktig höjdare och Sweden Rock likaså. Så många intressanta å galna människor som jag mött under 2 veckor möter man nog fan inte ens under en hel livstid i annat fall!

Jobbandet på Rocken gick oxå bra =) Johanna var en ängel som tog över obb med så kort varsel när oförutssedda saker hände min stackars ordinarie medarbetare..
Själv var ja inte speciellt road över tanken att joba pass mellan 21-03 och 03-09..men de gick fint..mycke tack vare folk som höll en vaken å glad =) Bamse..var får du all energi ifrån??;)

Det enda som e jävligt jobbigt med sådana här tillställningar är att jag blir så fruktansvärt rastlös efteråt när man är tillbaka i vardan...Har ingen aning om vad jag ska hitta på och har inte ro i kroppen att sitta stilla..

Bifogar lite bilder på veckornas upptåg =)

Potatissallad....                                    


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket gumman. O hälsa o tacka Johanna så otroligt mycket. Love you.

2009-06-13 @ 13:34:27
URL: http://mittlivsomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0