I väntans tider...

på de 25e! Ge mig pengaaar!!
Börjar bli sjukt sugen på mat nu ;) Me man får väl skylla sig själv när man levt på pizza en vecka...stackars min kropp! Måste sluta misshandla den på det här viset...

Deppigt är det oxå...ingen bra dag idag alls..på grund av diverse olika anledningar. Mycket på grund av mig själv...
Vet inte alls vad jag ska berätta om men vad gör man när man e vaken 6 på morron å inte kan somna igen.? Skulle kunna springa en runda men det ser tokkallt ut ute..(jag..lat??nääää)...varför BLÅSER det i min lägenhet?? Ska det va så tro?? Jag betvivlar detta...kanske dax för lite ny tätning eller nya fönster månne? Inte konstigt att man blir förkyld här!

Nä..slutgnällt!!

Ibland vet jag inte vad jag ska ta mig till..

" Brevis esse laboro, obscurus fio"

thats it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0