Semester!

Är faktiskt inte alltid så kul som man kan tro !. Det suger lite med semester precis innan löning och precis efter Metallicakonserten som för övrigt var helt jävla underbar!! Nu är det iofs bara 3 minuter kvar till pengarna rullar in så nu kan jag sluta gälla om det ;)

Metallica ja! Tog tåget mot Hässleholm på morgonen för att komma i tid till incheckning på hotellet och så. Detta tåg höll dock på att missas eftersom att jag lägligt låste mig ute när jag gått morgonpromenaden med hunden. Tack och lov var e sömndrucken Werner en räddare i nöden och kom ner och öppnade=)
Väl i Hässleholm fick vi beskedet att en El-ledning trillat ner och att all tågtrafik mot och från Malmö var inställd. Jaha...What to do?
Extrabussar skulle sättas in..fine tänkte vi, vi har ju gott om tid. Så vi satte oss på A-lagarbänken på torget och öppnade första ölen.. Vädret var ok, fräsh toa på bibblan inom kort avstånd..ja allt var helt ok.
Tills typ 12. då började vi bli lite nervösa. Skulle ju ändå va i köpenhamn vid 3..
Detta slutar med att en stackars Far får köra från Åhus å hämta oss och köra oss till malmö..sjukt onödigt att åka hemifrån ;)
Men..vi kom ju iaf fram tillslut =) Klockan 20 över 3. Och det var väl värt besväret vill jag lova! Nothing else Matters var magisk! och avslutet med seek and destroy inte mycket sämre! Att jag dessutom fick tag i ett plektrum gjorde min dag!(eller månad)
Helt underbart att dessutom slippa strosa runt i stan en hel natt i väntan på tåget hem och istället krypa ner i en gudaskön hotellsäng med en frukostbuffé väntande på morgonen! I lööööve frukost!!

SEdan dess har jag verkligen inte gjort mycket. Fått hem min soffa och loftsäng idag..annars bara slappat. Men imorgon är det dax för Juliafton i tivoliparken med Juliklappar, Juligran å Julimat =) Ska bli sjukt kul !! Ni kommer väl?;)

Lördag blir det bröllop i Åhus när sötaste Caroline och henes Arun gifter sig=) Kommer nog bli en bra helg!
Saknar dock lite folk som verkligen bör va här i helgen :`(  Linda, Bamse, Lojsan..

Jaja kanske dax å sova
eller en cigg först?

Natti!

Kommentarer
Postat av: matilda gellberg

Svar; Javisst, den är så sjukt vacker... Hjälper en, får en att tänka på ett helt annat sätt :)

2009-08-03 @ 21:59:53
URL: http://gellberg.blogg.se/
Postat av: cain

Hörru snäckan! Är det inte dags att uppdatera här snart? =)

2009-10-03 @ 08:26:07
URL: http://cainans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0