Slut på rubriklagret..

Haha kan inte låta bli att skratta lite åt dom där fåniga annonserna som dyker upp på ens blogg. Idag samsas reklam för panikångesthjälp och "köp din häst på tradera. från en krona". Sammanfattning av min blogg liksom ;P

Idag ville jag dock inte sälja min häst för en krona, idag var han värd massor! Så skönt å komma ut till stallet å pyssla =) Mockning är min meditation.


Killen var dock lite fjantig i paddocken men vilken häst är inte det när det typ stormar ute å det flyger omkring diverse saker å allt låter konstigt runtomkring.. första stunden gick ättebra men som vanligt var det svårt för honom att slappna av när han väl jagat upp sig så jag skrittade av honom genom att gå bredvid...lugnast så ;) PÅ lördag ska killen få löshoppa =Pdet ska bli intressant! tror aldrig han sett ett hinder..

Imorgon är det skola igen..heeela dan. Sen ska jag och caroline sätta oss med opponeringen som ska göras på fredag oxå. SEgt.


Academic (jobbet) har ringt som tokar efter mig. Har förklarat samma sak 3 ggr för dom...Jag kan bara TORSDAG denna veckan. Ändå ringer dom igen *suck*. men man ska väl va glad att man har ett jobb nu när det är dåliga tider å allt..även om det inte är det mest inspirerande jobbet. För dom som inte vet går mitt ut på att sätta upp mediciner å andra apoteksvaror på olika hyllor. Ibland måste jag även byta hylla på dem. Thats it ;P Dock brukar handdatorn jävlas så det blir lite invecklat iaf ;)


Nu är min stackars dator så varm så den börjar snart brinna befarar jag. Bäst å stänga av...

Kisses to you out there!


Kommentarer
Postat av: Augustikid

NamnSmycken - www.augustikid.se



(Alla hjärtans dags tips)

2009-01-23 @ 12:48:25
URL: http://augustikid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0