Mitt i natta...

Jaha...då har även denna helgen sprungit förbi. Eller har jag sprungit förbi den.. Man hinner ju inte hälften så mycket som man planerar! Men det har iaf hunnits med lite phest hos Linda, Grand, lite ridning och väldigt lite sömn samt ett migränanfall. Så den har varit ok men inte mer.


Beauty har varit jätteduktig när jag ridit i helgen. Ridbanan fungerade för en gångs skull nu när det hade tinat i marken så vi kunde jobba en liten stund =) Dock har jag ALDRIG sett en skitigare häst i hela mitt liv än Beauty (möjligen Incanto då) i lördags. Det täcket kommer aldrig gå att få rent. Bara att göra rent hästen tog en halv evighet. Sen såg jag ut som han gjorde innan ;) Väl ute på ridbanan jobbade vi mest i skritt då han har stått ett tag..några små travsekvenser blev de å då va han så lycklig att han mer än gärna vill bralla iväg ordentligt ;P Skötte sig dock ända tills jag skulle skritta av. Då kommer Gellbergs skåpbil på gårdsplanen å de e ju SKITFARLIGT!! Då studsade lille hästen lite;) Satt ju kvar iaf .. Men sen e de lögn i helvete att få honom att slappna av igen så vi taktade runt en bra stund..

Förfesten hos Linda igår var jättetrevlig. Helgens höjdpunkt. Goa människor å nostalgimusik =) Utgången efter va väl sådär...förfesterna är ju alltid roligast så..

Nu borde jag iaf sova (och inte titta på hemsökta hus för då går det INTE...ganska kasst program btw). Heldag i skolan imorgon. Måste ringa intagningen igen imorgon å kolla varför Jag FORTFARANDE inte står med på grupplistorna till kurserna som börjar om nån vecka. sega är dom! Har redan ringt å undrat 2 ggr.."ja jo men du ska stå med här det är bara inte uppdaterat än. de kommer närsom" sa dom....I början av december!


Måste verkligen försöka byta bort min lördagmorgon i stallet oxå..ska på examen på fredan..i Eslöv typ. Det blir väldigt jobbigt för att ta mig fram å tebax..jaja får se hur de går.

Sova var det ja...


Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0