KLANTARSEL

Hur klumpig får man vara på en skala!? Som vissa vet så stukade jag foten för ett par veckor sedan...(lite vin, ett halt golv och snedslitna klackar-bad combination). Men efter nån vecka så började foten återfå sin normala storlek och jag kunde gå som vanligt folk igen ;) Så kom snön till Kristianstad...och med den is och halka. Is-hund i koppel-halt, ja ni fattar.. hunden rycker till och Ida trampar snett och F.N vad ont det gjorde. Lovar att allt blod i huvet rann ner i foten och jag blev illamående och helt yr å fick sätta mig lite snyggt på cykelbanan med hunden i ena handen. Tur att ingen såg mig, utom Linda-min räddande ängel som fick ha mig linkande på ena sidan och hunden på andra..tack <3

Idag har man varit på cellprovtagning med...Ush...really hate it! (men vem fan tycker det är kul egentligen)


Ett jättetack till Camilla och Matilda som hjälper mig med hästen..Ni är guld värda *kramar*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg din blogg på fb! Krya på dig!

2009-02-19 @ 19:34:57
Postat av: Anonym

hej, hej. behöver du hjälp med din bloggdesign så får du gärna kontakta mig via min mail som finns på bloggen.



ha en fin helg nu!

/ jennie



www.loadedgun.blogg.se

2009-02-19 @ 19:39:34
Postat av: Nicole

Hej gumman! Hur e de me dig? miss y very much!!!

/Nicole

2009-02-22 @ 17:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0