What the F....!

Hur fan hände de här?!  Kom hem igårkväll från jobbet å kände mig lite konstig..huvudvärk å så..vaknade imorse med, eller rättare sagt UTAN känsel i delar av ansiktet. Så nu sitter ja här å e halvförlamad i underläppen å hakan..wird! Hoppas de går över..ser ju skitdumt ut! Annars måste man väl till farbror doktorn imon antar jag...Får väl passa på och städa lite härinne idag då när man inte kan visa sig ute ;) Jag som skulle jobbat idag så jag blir ett rikt troll sen i september...


Denna helgen har bara varit jobb...12 timmar igår..så några kronor blir de ju iaf...gjorde ju av me några när vi minisemestrade i köpenhamn och helsingborg förra helgen.. Världens bästa väder, tokmysigt i köpenhamn å sen lite fest i Helsingborg...behövde verkligen det..tack finaste för att du finns <3
      
Å måste ju omnämna Per här oxå...klippan, the RocK ;) Tur ja har dig!


Kommentarer
Postat av: Annus-Pannus

hej pussen... det lät inte så kul det där. ville mest bara skriva ett litet Hej och att jag saknar dej =) Puss// anna o alicia

2008-10-14 @ 10:23:23
Postat av: Micha

Hehe...ser att du inte uppdaterar så ofta! Hoppas allt är bra med dig! Synd att du inte va me när vi hade vår lilla återträff, mkt nice! =) Kramar

2008-10-23 @ 10:07:57
Postat av: cain

jag länkar till dig från min blogg hjärtat! =)



Vad hände med ditt ansikte då?? Du kan inte blogga om en förlamning i halva ansiktet o sen avstå från att berätta vad som hände?! Du måste tänka på dina läsare!! =D



Puss puss

2008-10-28 @ 07:08:47
URL: http://cainans.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag håller med Cain här. Sen vill jag oxå klaga på att vi inte får se en bild av spektaklet!!! Det är absolut inte snällt!



Massa pussar o kramar Elin

2008-11-07 @ 23:21:21
URL: http://mittlivsomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0