Träningsvärk..

Märks att man inte ridit på ett tag..kan ju för fan knappt gå idag ;) Har nu klvit upp tiidigt 2dar i rad å tagit ett morgonridpass..det ABSOLUT bästa sättet att starta upp sin dag på..rekommenderar det verkligen!( Om man har tillgång till häst då...eller annat substitut ;)

Skulle Lunchat med min kära Johanna idag men hon var tvungen att springa på möte å mitt möte blev däremot inställt pga sjukdom så man har inte kommit nånstans med B-uppsatsen idag HELLER! tytpish!
En annan sak som oxå e ganska typish är att min vita månad skulle sluta nu på onsdag (valborg)..men näää..då går jag å får inflammation i min rotfyllda tand å måste gå på penicillin i 10 dar..Segt värre..menmen, bara ja slipper det onda sen så. Får hitta på nåt nyktert å städat med my sweetie istället.

Nä nu ska ja vila ögonen nån halvtimme å sen städa lite innan Spexövningen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0