Förvirrad fredag..

Jaa.. Vad som skulle ske denna dag har varit oklart ganska länge känner jag..men nu vet jag tydligen iaf..
FÖRST så var det meningen att jag skulle Följa med Elind till djursjukhuset med sin häst..men sen skulle inte hästen dit iaf..då tänkte jag ha midag å ta de lugnt-kväll..SEN tänkte jag att då kan ju En Kompis komma ner =) MEN då hade jag i min förvirring inte koll på att ÄNNU EN kompis hade planer på att komma ner å Henne har ja inte träffat på år å dar så de skulle ju faktiskt vara ytterst trevligt! Så nu är det bestämt!

Elin(inte Elind då) utan min ANDRA Elin, kommer hit =) Sen vad vi hittar på har ja inte en aaaning om däremot..

Å förresten..Beauty gick igenom veterinärbesiktningen så den 3e maj blir jag med häst igen =P

Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0