Får inte gå å lägga mig!!

Måste försöka hålla ögonen öppna åtminstonde en halvtimme till för an annars hinner håret inte torka överhuvudtaget å följden blir att det står åt 15 olika håll imorgon bitti...hårfön någon?? Måste lära mig å planera min tid!!

Släpte ihop Beauty med dom andra pållarna idag å de gick fint.. han såg väldigt nöjd ut att få ha bytt en upptrampad liten hage utan kompisar till en grön äng med massa vänner =) Ska försöka få tag på en hovslagare imon med för galenpannan lyckades ju slå av sig en sko I TRANSPORTEN!! Han tyckte INTE om att åka i den..inte alls

Å tack Alfred för du va så gullig å hjälpte till att köra!!*tacktacktack* NU tänker ja absolut krypa isäng..

NattiNatti!
Ps. Är det nån som har ett förslag på hur man motiverar sig själv till att börja på sin uppsats så e de välkommet..

Kommentarer
Postat av: Anna

Du lilla hjärtat! Nu får du allt ta att uppdatera bloggen. Vet inte hur många gånger jag varit här inne och läst : Träningsverk
=) UPDATERING TACK ;-) Puss

2008-05-20 @ 23:07:36
URL: http://minegenlillablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0