Ett tag sen nu..



Är ju faktiskt skitkass på å uppdatera den här bloggen! *skäms en aning* Iaf så händer de ju inte speciellt mycket i mitt liv just nu de knallar på som vanligt...Försöker stappla mig fram så gott de går.. Kan inte fatta att det snart är ett år sedan min älskade gick bort..ibland känns det som det var förra veckan..men det går upp och ner.

Just nu sitter jag och väntar otåligt på besked om min kommande foderhäst har gått igenom veterinärbes...Vill veta NUUUUU!! Skulle va jävligt jobbigt om han inte gjorde de..då får man börja leta IGEN *suck* Har iaf insett att jag behöver mitt hästande för att må bra i kropp å själ, kosta vad de kosta vill..får helt enkelt extrajobba mer..

Å skickat in exa 2 har ja gjort med..nu e de bara B-uppsatsen kvar denna terminen..eller..bara å bara..

Borde dessutom städa..å diska..blääh..fastnar så lätt  i datorn istället..sitter så skönt här å min lilla gris till hund är fotvärmare...

Nä..Ida..ta tag i dej själv!!          

Kommentarer
Postat av: 1 av 3 Idisar...

Yes, det var på tiden! Puss

2008-04-17 @ 17:45:29
Postat av: Caroline Persson

Kul att du uppdaterar... Jag har en ny blogg

2008-04-18 @ 01:02:28
URL: http://osterikerskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0