Bränd!

Både i och utanpå huvet ;)
Ska aldrig mer glömma solkräm när jag ska spendera dagen på ett kalhygge i stekande sol...händer ju dock inte jätteofta. men igår hände det. Var å hälsade på micke å jessi å barnen i Blekinge. Jättemysigt å skönt med lite miljöombyte å frisk luft å hästlukt istället för dammiga böcker.. Dom driver nämligen ett skogsföretag där allt sköts med häst, för att spara på naturen och inte förstöra den natur vi har kvar =)
titta in på :
http://www.franssonshastoskog.dinstudio.se/

Idag har vi startat upp B-uppsatsen å försökt formulera frågeställning å syftet med det hela samt hittat en del böcker att gå igenom..så nu har man å göra igen. Tycker dock att jobbet kan behöva mig lite mer denna månaden för lite extra cash är välkommet nu när pållen ska komma på lördag!*längtar*

Nä nu ska jag slöa nårra minuter å sen sätta igång med disken*suck*

Kärlek 

!      Sötaste Julia, som jag är fadder och till =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej söte sötan!
Va bra att du gillar den. Jag e inne på din varje dag nu =) Hihi.. Vad ska du göra till valborg?? Puss

2008-04-24 @ 21:42:50
URL: http://www.minegenlillablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0