Ny på de här området

Haha...hoppas att de här me bloggandet inte e alltför komplicerat bara *skratt*. Jag e grymt dålig på datorer!

Tentan imorgon hägrar...å glömde mina anteckningar hos Sofia, smart som jag e...men man ska tydligen inte plugga precis kvällen innan ändå. Tänkte jag.Sen öppnade jag böckerna istället...fy på mig...

Ush..e så nervös för denna jävla tenta att jag nästan inte tänker på robin...men bara nästan...fan...va gör han i Indien..han ska ju va här hos mej juh*suck*
2 månader har snart gått utan honom...bara 4 kvar..känns som en evighet.

Saknar mina kära vänner oxå...Cain å Sandra å Mia å alla dom andra hemma i Småland..Men Kristianstad blir mer och mer ok faktiskt...fast utan min kära basgrupp hade jag fan inte fixat det :)

Nu ska jag se om jag klarar av å publicera de här*skratt*
TakeCareByeByeThen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Saknar dig med gumman, massor!!!

2006-11-01 @ 23:40:06
Postat av: cainan

Hej Stunpan! Vilken fin Blogg du kunde göra!! =) Tiden utan Robin kommer gå undan! Han är snart tillbaka igen! TÄnk, om två månader är julen över (och vi vet ju alla hur fort den tiden går!) sen är det nyår o man måste öva en månad på att hålla sina nyårslöften, o sen måste du planera inför hans hemkomst, för då är det dags!! Nemas Problemas gumsan, det klarar du som ingenting!! Krams krams! Saknar dig som 17!

2006-11-02 @ 13:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0