Lite sliten..

phu...inte riktigt återhämtat mig sen gårdegskvällen...har träningsvärk av allt dansande och ass-shakande =)
Var riktigt kul att gå ut enbart för att dansa för en gångs skull..inte för å supa skallen av sig*skratt*
Saknar Robin...hans mamma ringde nyss...var ju trevligt iofs...men hon sa ett par saker som gjorde mig lite deppig.........
Exempelvis att Robin får sitt certifikat om ett par gånger!! Vilket betyder att han tänkt åka typ ett år till! Är jag bara nåt tidsfördriv som ska sitta hemma å vänta på honom hela livet...tycker han inte om mig tillräckligt för attengagera sig i vårt förhållande?? Är jag inte så pass viktig för honom att han åtminstone kan tala om sånt för mig???
Så jävla jobbigt att inte kunna fråga honom saker utan få gå och oroa sig i en halv evighet innan han ringer....

skitliv

hejdå


Kommentarer
Postat av: sanda

*host* rätta mej om jag har fel, men va det jag som va dålig på att uppdatera min blogg=)

föresten! VI SKA TILL INDIEN!!!!

2006-12-03 @ 20:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0