Gud så drygt!

Känns lite tråkigt nu när Sandra-Dee har farit hem...hon livar lixom upp det en hel del ;)
Onsdagen var helgalen...Party all night long..nästan iallafall*skratt*. Var lite trött framåt tre-tiden, men då kom ju sandra instormande så då blev det ju inget sovande..nä då skulle man höra på hur j.vla svårt det egentligen är att baka dammsugare..speciellt när det står i receptet att man ska ha 4 nävar kaksmulor..å var fan hittar man det??(sandras stora dilemma)
Trodde jag skulle bryta samman*asg*

Fredagen var min födelsedag...men ja va så jävla trött efter onsdagen och en lååång dag i skolan att ja gick hem från utestället vid typ 1...det var inte min typ av ställe ändå..snobbigt värre..

saknar mitt hjärta såå mycket...love you always...blir lika glad varje gång du ringer och jag lovar...jag blir vanligtvis INTE glad när folk ringer 6 på morgonen *ler*
Älskar dig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0