trött på att plugga!

ush...vill inte läsa mer nu..tenta på fredag å ja får inte i nåt i skallen!
Har bara resan i huvudet just nu...5 dagar kvar bara tills jag får sola, bada å famförallt pussa på min älskling igen!!!

nella hade klassfest i lördags...vi va inte så många från klassen men fullt tillräckligt för att kunna festa loss iaf =)
kom ner till class där de bjöds på VIP-bord ¨å champagne...kan man ha de bättre?? tyvärr sumpade jag detta efter ett tag då jag enligt vakterna druckit liite mycket champagne..haha...jävligt lyckad kväll iaf!

idag har vi mest vatt duktiga å pluggat i basgruppen...lite  =) sen mc donalds med Nella å Sofia å fönstershopping som de fattiga studenter vi är...jaja...nu ska ja gå å köpa cigg åt nella som e på jobbet...pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0